شاید دردی دوا شود

هم از دل خواهم نوشت هم از عقل

شاید دردی دوا شود

هم از دل خواهم نوشت هم از عقل

روزای عجیب

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۴۴ ب.ظ
نوشته شده در موضوعات دل‌نوشته,

روزهای عجیبی رو دارم میگذرونم انگار همه چی سر جاشه
روابط با آدمهای دیگه وضع درس و کارهای دانشگاهم روند گذران وقت
و البته این فکرهای جدید که دارم به راهی که اومدم و میخواستم برم شک کردم
احساس میکنم یه سری کارایی که رو ممکنه بعدها انجام بدم که الآن بدون شک میدونم نباید اونکارها رو بکنم
به یکی احتیاج دارم بیاد و با هم صحبت کنیم بفهمم که راهی که اومدن چقدرش درست بوده چقدرش غلط بوده چقدرش بیراهه
به یکی دیگه هم احتیاج دارم بیاد و بهش بسپارم اگه خواستم این کارا رو انجام بدم گوشمو بگیره
و یه نگرانی همیشگی درباره آینده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">