شاید دردی دوا شود

هم از دل خواهم نوشت هم از عقل

شاید دردی دوا شود

هم از دل خواهم نوشت هم از عقل

علاقه یا عادت

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۵۳ ب.ظ
نوشته شده در موضوعات دل‌نوشته,

عید بهانه‌ای شد تا به این موضوع اندکی بیندیشم
علت این احساسی که از دوری آدمهای روزمره زندگی‌م در من بوجود اومده
و شاید بشه اسم‌ش رو دلتنگی گذاشت
علاقه است یا عادت ؟!!!

من به آدمهای دور وبرم عادت کرده‌ام
دور بودن از اونا اندکی برام سخته اون هم در شروع دوری
ولی بعدش خیلی عادی میشه
اینجوری میشه که آدمهای جدیدی که وارد زندگی‌م شدن
میشن عادت‌های جدید من

این ربطی به این نداره که
من گنجایش حضور چندتا آدم رو تو زندگی‌م دارم
(در ادامه بحثی خاص)

از بین همه آدمهای روزمره زندگی‌م
تعدادی اندک عادت نیستند
هرچه هستند عادت نیستند
دوری از اونا واقعا آزاردهنده‌س

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">